onsdag 8 november 2017

305

Trött och orkeslös, med ont i hela kroppen plus ständig magont och jobbig tandvärk. Mötet idag gick inte alls bra, jag fick så mycket ångest att jag nästan började gråta och klarade inte av det, så vi bokade en ny tid nästa vecka. Det handlar om min ekonomi, och idag var jag alldeles för trött, ångestfylld och förvirrad för att kunna vara närvarande och svara på massa frågor. Jag sa till mitt boendestöd att jag känner mig misslyckad som inte klarade det, men då sa hon att det var nog för tidigt, och om jag skulle vara på sjukhus av fysiska skäl så skulle alla undra om jag orkar. Nya tag nästa vecka, helt enkelt. Jag har haft så ont idag så jag orkade knappt sitta upp och äta middag.
Imorgon kommer sköterskan hit, hon ska ringa psyk och försöka prata med någon angående min vb-medicin som läkaren satte ut (trots att förra veckan fick jag den insatt som stående). Jag förstår att det inte är bra att ta mycket av den, men tycker ändå att det var fel av läkaren att sätta ut den helt och skicka hem mig. Eftersom jag har haft den så länge så borde man trappa ut långsamt, då abstinensen är hemsk, inte ta bort den helt och hållet. Jaja, alla fattar, men det är såna skitsaker jag hänger upp mig på.

Inatt ska jag försöka somna tidigare (igår kunde jag inte somna i flera timmar, så till slut bad jag om en lergigan), gå upp före lunchen och pallra mig till tvättrummet och tvätta kläder och sånt. Försöka hålla mig vaken hela dagen, och INTE ligga i sängen då värken blir bara värre av det.

Här är en dålig bild på mig och Cosmo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar