tisdag 7 november 2017

304

Idag blev jag utskriven efter några dagar på avdelningen. Egentligen mår jag inte så mycket bättre, snarare sämre, men det är skönt att vara tillbaka på boendet. Personalen har varit otroligt snälla och tagit bra hand om Cosmo när jag var borta. Imorgon har jag ett möte kvart över tio, som jag är väldigt stressad över. Förhoppningsvis får jag besök på fredag, mina bästa vänner ska komma hit och på lördag ska vi fira min födelsedag.
Läkaren på avdelningen satte ut min vb-medicin, men jag tänker ta den när jag ska iväg och sånt ändå eftersom jag klarar inte av det annars. Ska jag bara vara hemma så kan jag väl svettas och darra mig igenom dagarna och försöka hålla ut med abstinensen.
Nu har jag ångest, ont i magen och mår illa, precis som jag har gjort varje kväll de senaste dagarna. Vet inte alls hur jag ska klara mig, helt ärligt. Den här veckan har jag ändå nånting att se fram emot, men vad fan ska jag göra efter det? Jaja. Nu ska jag försöka sova och hoppas att ångesten inte blir värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar