söndag 24 september 2017

288

Det var så roligt att ha mina vänner på besök. Vi åt på Burger King och sjöng högt i bilen. Vi satt på golvet i mitt rum och drack te, lekte med Cosmo och pratade om allt möjligt. Det var skönt att bli distraherad från all skit som pågår i huvudet för ett tag. Men trots att jag hade kul så dränkte det mig på all energi och redan när vi skjutsade dem till stationen så mådde jag dåligt och ville bara gråta. När jag kom hem så tvättade jag kläder och sov lite. Kvällen var rätt jobbig, jag mådde inte alls bra och trots nattpersonalens försök att muntra upp mig så satt skiten kvar i huvudet. Och eftersom jag sa att jag ville skada mig så ville inte personalen låta mig vara själv, så han satt på fåtöljen i mitt rum tills jag somnade. Vilket jag tycker var bra, men den destruktiva sidan av mig ville hellre hitta på dumheter.
Idag mår jag inte så mycket bättre, ringde till mamma och sa att jag vill åka hem (mest för att distrahera mig). Vi åkte och handlade först, jag köpte tre tröjor och min syster köpte lite grejer jag behövde, inklusive nya hörlurar. Sen åkte vi hem och där gjorde jag inte särskilt mycket. Min katt sprang fram till mig och gosade lite precis innan jag skulle åka. Har kommit tillbaka till boendet för en stund sen och försöker fortfarande att distrahera mig med nånting. Snart är det mat (men jag har ingen aptit), efter det ska jag städa och duscha, och kanske tvätta lite kläder om tvättstugan är ledig.

Livet är inte mer intressant än så.
Jag skulle kunna skriva mer om vad som händer med mig, om skiten i huvudet men jag tror inte att någon skulle ens förstå vad fan det är jag skriver om, då allting är bara... kaos. Jag gillar inte det ordet men jag kan inte komma på nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar