fredag 12 maj 2017

258

Sitter och är förvirrad, vill skriva men musklerna i armarna är så svaga.
Grät mig igenom hela samtalet igår, och trots min jävla envishet så har jag höjt en medicin (fast till 100mg om dagen istället för 150mg som läkaren ville från början) och får ta mer ångestdämpande när jag behöver det, men tanken är ju att medicinen ska hjälpa mig med ångesten så att jag slipper ta så mycket lugnande. Vi får se, jag har inte mycket att förlora, antar jag.
Läkaren sa också "vi ska inte ge upp" och det kändes okej. Ska träffa honom igen om ungefär en månad.
Det var nåt mer jag ville skriva men nu har jag glömt det.
Jag hoppas bara att medicinen hjälper så jag slipper vakna med våldsamma ryckningar och panik i hela kroppen, och att mina smärtor försvinner, eller blir mindre.
Resten av dagen ska jag spendera på soffan och kanske sova. Är så jävla trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar