onsdag 25 januari 2017

234

I måndags var jag hos tandläkaren igen och drog ut en till tand. Tandprotesen ska fixas nån gång, när tandläkaren har tid. Det suger och jag känner mig äckligare än äckligast men vad ska man göra åt det.

Annars då? Jag vet inte riktigt. Inte mycket händer just nu. Jag bara väntar på att saker och ting ska hända. Vill flytta hemifrån, men får också ångest när jag tänker på det. Men det kommer nog ta ett tag innan det händer.
Jag mår okej, och minns inte ens när jag skadade mig sist. November kanske, eller början på december. Jag minns verkligen inte.
Sömnen & ångesten är det fortfarande lite jobbigt med, och ibland kan jag inte somna innan klockan blir fyra på morgonen. Jag behöver minst åtta timmar sömn för att kunna fungera när jag väl vaknar, annars mår jag skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar