söndag 17 april 2016

135

Mår illa av ångest. Försöker få i mig mat men det går sådär.
Hela livet ger mig panik, och här sitter jag och gråter. Jag avskyr mitt liv och att vakna upp på morgonen är bokstavligen smärtsamt. Jag vill inte leva. Jag vill inte finnas längre. Det gör för ont.
Jag är inte bra nog, och det har jag aldrig varit. Och jag är ensam som vanligt. Ful och äcklig, tråkig och dum. Aldrig bra nog. Jag har inget kvar här.

So, take this night.
Wrap it around me like a sheet.
I know I'm not forgiven,
But I need a place to sleep.
So, take this night.
Lay me down on the street.
I know I'm not forgiven,
But I hope that I'll be given
Some peace.

2 kommentarer:

  1. Vet att vi inte direkt känner varandra men du är inte ens närheten av att vara ful, tråkig & allt det där!! Det låter så ut-tjatat att säga så här, men DU duger faktiskt precis du är, just du. En dag kan jag lova att det blir bättre, & allt tungt kommer bli lättare. Tillslut kommer du leva istället för att överleva, kram

    SvaraRadera