måndag 18 december 2017

317

I lördags hade jag permission, åkte hem några timmar under dagen. Gosade med katten och rökte cigaretter. Igår fick jag besök, vi gick till kiosken och jag fick välja godis och pepsi, och så Knep&Knåp. Idag fick jag tredje elbehandlingen, kan helt ärligt inte säga om jag känner någon stor skillnad. Kanske inte än. Men jag vill verkligen komma hem nu. Alla undrar om jag kommer hem till  jul, och det vet jag inte. Och en skötare sa idag att det står i journalen att jag hade skadat mig under min permission eftersom jag tyckte att det var jobbigt med alla anhöriga som frågar om jag får permis under julen. Ja, jag har sagt att det är jobbigt men jag har inte skadat mig, ingen aning var de har fått det ifrån. Jag hade ju sällskap hela tiden. Nu vill jag ut och röka, men måste vänta tills jag får besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar