tisdag 3 oktober 2017

290

Ärligt så vet jag inte längre vad jag ska skriva. Vad som är okej och säkert, och vad som är alldeles för dumt för att dela med sig av. Inte för att det är så många som läser, men ändå.

Mitt rum är täckt med mörker, samma mörker som fyller mig och förgiftar mig. Det enda jag vill är att bli av med allting som gör ont. Det som håller mig vid liv är tanken på fredagen, då jag äntligen får träffa R igen. Men världen har blivit så grå och allt känns meningslöst. Jag försöker skratta men det gör ont.
Jag sitter och försöker röka bort dagarna, dränker mig i böckernas värld och skriver i min skrivbok. Men jag är orolig och rastlös, det luktar katastrof i luften. Impulserna är många och dumma, och jag försöker stå emot men det är så svårt.
Jag vet inte vad jag ska göra. Och det gör ingen annan heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar