onsdag 6 september 2017

283

Jag mår dåligt. Katten fick åka hem igår, för hon ville ut hela natten och morgonen, och när jag försökte gå med henne i koppel så lyckades hon dra sig ur det och personalen hjälpte mig att fånga henne igen. Så igår var en jobbig dag, men jag försökte göra det bästa för katten. Fyllde inte i några papper, får göra det med min kontaktperson på fredag då hon ska jobba till 18.
Igår kväll satt jag och pratade med nattpersonalen, hon är snäll men jag känner inte att jag kan prata med henne om sånt som är jobbigt. Nåja.
Idag har det svängt mycket i humöret, tankarna är jobbiga och jag vet inte hur jag ska stå ut. Nu sitter jag på golvet i mitt rum och väntar på andra nattpersonalen. Får prata med honom om allt det jobbiga och hoppas att det hjälper och att natten inte slutar med mer dumheter. Imorgon ska jag städa och duscha för på fredag kommer en av mina bröder med sin familj hit. På måndag ska jag till läkaren, så vi får se vad han säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar