måndag 6 mars 2017

243

Ett tag (nja) sedan jag skrev sist, men det har hänt ungefär ingenting. Inget värt att nämna, antar jag. Jag har varit lite överallt och mitt psyke likaså. Hade några dagar fyllda med ångest angående maten för jag var nästan helt säker på att någon hade lagt gift i min mat, sen ångest över min vikt och hur mycket jag faktiskt äter. På onsdag ska jag till tandläkaren och äntligen lämna tandavtryck & lämna in protesen, och på fredag får jag tillbaka den med två nya tänder. Min dator har krånglat och gett mig lite panik men jag tror jag har lyckats fixa den, lite åtminstone. Hade några vredesutbrott som händer då och då, och bara en jävla massa ångest. Om tio dagar ska jag träffa en läkare och jag är rädd, som vanligt. Men. Mycket kan hända på tio dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar