torsdag 19 januari 2017

232

Gråter och skakar av ångest. Patetiskt. Jag vill bara vara normal, inte vara så jävla rädd. Kan inte fokusera på nånting idag, tankarna bara flyger iväg och jag undrar vad jag kommer att göra om jag panikslaget springer från tandläkaren imorgon. Om jag inte klarar ett dumt jävla tandläkarbesök så kommer jag att straffa mig själv på olika sätt, ja jag vet att det är fel men skitsamma.

Vill åka bil och lyssna på musik för att lugna ner mig, men ingen har ork till att bara åka runt med mig.

Make sure you kiss your knuckles before you punch me in the face
There are lessons to be learned, consequences for all the stupid things I say
And it is no big surprise you turned out this way
The spark in your eyes, The look on your face

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar