tisdag 2 augusti 2016

182

Jag är bara så ledsen och rädd. Juli har passerat förbi i rasande fart, vilket innebär att det snart är höst. Och det skrämmer mig. Jag har tänkt på hur det var i höstas, läst mina gamla blogginlägg och allting gör bara så ont i mig. Jag vill inte gå igenom samma sak som förra hösten/vintern.
Smärta, piller, tvångstankar, svält, tvångsvård.
Jag åt inte tårta på min födelsedag och åt inte heller någon julmat. Kunde knappt fokusera på saker som hände runtomkring mig, för att tvätta händerna och undvika att röra vid vissa saker var viktigare. Fem flaskor handsprit hade jag då.

Jag har inte riktigt bearbetat allting som har hänt, och det kanske behöver jag göra. Ska ta fram den onda skrivboken och skriva ner saker och ting som jag vill ta upp hos terapeuten på fredag. Kan nog behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar