fredag 27 maj 2016

173

Småsaker gör ont.
Jag åkte inte till röntgen. Panikångesten vann väl över mig eller nåt. Och nu skäms jag bara. Vill inte träffa läkare, vill inte förklara. Kan inte förklara.

Idag höll jag mig fri från ångestdämpande på hela dagen (nu har jag tagit min sömnmedicin dock). Dessutom struntade jag i att ta en annan tablett (eftersom jag fick nåt billigare som inte var blå och jag måste ta dem som är blåa) och har för första gången på länge känt mig lite klarare i skallen, och jag kan dagdrömma så som jag kunde förr. Förutom den hemska abstinensen så är allt okej.

Jag är ledsen. För att jag är ensam, och för att jag är som jag är (ful, dum och helt jävla värdelös).

2 kommentarer:

  1. Inte världelös, inte ful inte dum. Helt magiskt stark och bra på alla vis oberoende ifall du behövt trycka i dig ångestdämpande eller inte! Kram!!

    SvaraRadera