söndag 22 maj 2016

169

Det är en dålig kväll, för kroppen gör ont och tankarna svämmar över. Jag försöker sova bort så mycket som möjligt. Det är det enda jag vill göra, sova bort allting. Lägga mig ner i sängen och blunda, öppna ögonen när allting har fixat sig själv på ett magiskt sätt. Imorgon ska jag träffa boendestöd och öva teckenspråk, nånting som jag har sett fram emot sen i tisdags. Men nu vill jag inte ens göra det. De senaste dagarna har jag tagit lugnande två eller tre gånger om dan, idag tog jag det bara en gång. Jag känner hur det lämnar kroppen och den skriker efter mer. Jag. Får. Inte.

Jag är arg. På allting, utan någon anledning egentligen. Så arg att jag är på gränsen till gråt. Arg, ledsen, besviken och rädd och allt annat man kan vara. Jag vet inte vad som händer med mig, men jag känner för mycket.

Jävla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar