tisdag 17 maj 2016

164

Idag när jag och boendestödet åkte runt i bilen berättade jag om att jag började lära mig teckenspråk, och då sa en av dem att hon har en döv son och kan teckna. Så nästa gång vi ses ska vi fika och jag ska visa vad jag har lärt mig och säkert lära mig lite nya ord. Nånting litet att se fram emot iallafall.
Imorgon ska jag kanske hälsa på en vän och sova över där (vilket jag inte har gjort sen jag var liten) så hoppas att det går bra. Vill så gärna träffa min vän. Men planerna kanske ändras, jag vet inte.
Idag har jag lyckats stoppa en ångestattack (med lite hjälp av mediciner men bättre det än självskada), övat teckenspråk och bakat.
Jag hoppas på en bra dag imorgon, och att allting kommer gå som planerat. Annars exploderar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar