måndag 7 augusti 2017

276

Sleepless in Sweden part 2.
Återigen sitter jag klarvaken klockan två när jag ville somna tidigt. Jag har inte lyckats somna, men har tagit ångestdämpande och hoppas att det hjälper.
Kvällen var lugn tills jag fick en konstig känsla i hela kroppen och huvudet. Det känns som att det sitter män i mitt huvud och trycker på knappar i min hjärna. Jag såg en man stå vid min dörr och sen hörde jag fotsteg, som om någon gick runt i huset men det lät inte rätt. Jag ska inte ljuga, båda grejerna fick min puls att stiga. Tvångstankarna bara växte och växte, och jag började känna att nånting stort och hemskt kommer hända om jag inte lyder dem, och till slut kunde jag inte stå emot.
Nu ska jag fortsätta kolla på film och försöka somna. Fan, vad allting känns tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar