måndag 2 januari 2017

228

Första dagen på året började verkligen underbart, mhm, så jävla bra att jag vill krypa under täcket och aldrig mer visa mig ute bland folk. Hade huvudvärk/spänningshuvudvärk/lätt migrän som släppte på natten, blä.
Jag tycker att jag vidrig och att jag tappar tänder/fyllningar hjälper inte. Försökte gå till tandläkaren idag men så fort dem bad mig att gapa började jag grina och stack därifrån, grät och grät och grät och grät. Mamma har bokat en annan tid, om 18 dagar, och om jag inte klarar den heller får jag satsa på teckenspråk och aldrig mer prata. Har knappt tittat i spegeln och den jag har i mitt rum har jag vänt på. Egentligen skulle jag åka och pierca näsan imorgon men jag mår alldeles för dåligt. På torsdag ska min bästa vän komma till mig och kanske då vågar jag gå dit med henne.
Och nu gråter jag igen. Kan någon bara skjuta mig?

(Jag hatar när folk säger till mig att jag är fin, för jag vet att dem ljuger och försöker bara vara snälla. Jag är bara så jävla ful.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar