onsdag 2 november 2016

206

Dagarna går långsamt och jag väntar på nånting, men vet inte riktigt vad. Det finns så mycket inom mig som jag önskar att jag kunde skriva, men det finns inga ord kvar i mig. Och såna stunder är jag glad att det finns musik. Det finns någon annan som har beskrivit det jag känner, och då känner jag mig mindre ensam (helt jävla töntigt att säga så, men aja).
Jag gillar bara att låta musiken tala för mig.


Temperature is dropping, temperature is dropping,
I'm not sure if I can see this ever stopping,
Shaking hands with the dark parts of my thoughts, no,
You are all that I've got, no.

Don't forget about me,
Don't forget about me,
Even when I doubt you,
I'm no good without you, no, no, no, no, no

Gnawing on the bishops, claw our way up their system,
Repeating simple phrases, someone holy insisted,
I want the markings made on my skin,
To mean something to me again,
Hope you haven't left without me.
Hope you haven't left without me, please.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar