fredag 26 augusti 2016

186

Igår kväll. Jag vet inte vad som hände, för hela dagen har varit okej. Några dumma steg tillbaka, men allting verkade normalt. Plötsligt visste jag inte vad som var verkligt och vad som inte var det, jag var förvirrad, sluddrade och livrädd gick jag i cirklar i mitt rum. Jag har blivit galen. Satt tyst en stund, för orden vågade inte komma fram. Med huvudet lutad mot sängen lyssnade jag på Tylers ord och det som var, vad det nu var, började avta. När jag låg i sängen hörde jag bråk, och grät.
Jag har ingen aning vad det var som hände.


Look in the mirror and ask your soul if you're alright
Put on the glitter that your soul hides behind
You're in my mind
I'm singing
You're in my mind
I'm singing la-da la-da la-da la-da la-da la-da da

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar