torsdag 31 mars 2016

122

Ångesten håller mig hårt, och när jag tror att den har släppt kan jag känna dess klor i huvudet. Då har jag två val, och båda är dåliga. Men vilken är mindre dålig? Sen får jag gömma händerna och skämmas när någon märker. Jag behöver lindringen som smärtan ger. Förlåt.
My name's 'Blurryface' and I care what you think.


Kommer den tillbaka springer jag till mitt rum och öppnar dosetten, sväljer en halva och hoppas på en annan sorts lindring. Och sen kommer skammen igen. För jag skäms så jävla mycket, för jag vill egentligen inte. En månad, en månad måste jag vänta innan jag får träffa en läkare. Jag vill verkligen inte åka till akuten, även om jag kanske skulle behöva det.
Några dagar kvar tills jag får träffa terapeuten igen. Håll ut.

Doctor please, some more of these
Outside the door, she took four more

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar