tisdag 26 januari 2016

092

Varför kan ingen förstå min rädsla? Varför tror alla att de förstår när jag hela tiden måste förklara allting? Det är inte hemlängtan jag får när jag är hemifrån, det är outhärdlig jävla skräck som inte går över.
På "mötet" idag (i citationstecken eftersom jag stannade i bilen och grät, men läkaren var snäll nog att komma till mig och förklara) bestämdes det att mamma ska skjutsa mig till psyk efter jobbet och där får avdelningen "ta över" och hjälpa mig med allt. Egentligen låter det som en bra plan, förutom att JAG KAN INTE VARA HEMIFRÅN SÅ LÄNGE. Har haft konstant ångest och gråtit till och från sen jag kom hem idag, mamma är ute och handlar just nu och jag gråter så mycket att jag inte kan andas.

VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT BARA MÅ BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar