söndag 6 december 2015

067

Var är sömnen när jag behöver den? Inte fan är den någonstans i närheten.
Det är december och jag vet fortfarande inte varför min kropp håller på att gå sönder. Jag fortsätter att gråta och skrika men ingen lyssnar, det är hopplöst. Min hjärna är värdelös, den håller på att ruttna och maskar har redan börjat tugga på den. Jag försöker att få bort maskarna men de ger sig inte.

Det är december och vi har julpyntat hemma, julklapparna ligger och väntar. Katterna har inte attackerat julgranen (än). Jag missade julen förra året, nu försöker jag se fram emot den men det är svårt när allting blir så mörkt så snabbt.


Euphoria, Euphoria, you come at such a price
Every time I get a hold of you, I know I roll the dice
How far can I go from my pain before it takes my life?
Perhaps in death, Euphoria, you'll be forever mine

Oooo, I wanna feel good too
Oooo, I wanna feel good too
I wanna feel good too


Allting gör ont och ingenting känns rätt. Jag går under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar