fredag 13 november 2015

061

Nämligen mår jag för dåligt för någon jävla forskningsstudie. Det gör inte mig nånting egentligen, mindre stress och så. Någon chef jobbar på att hitta en psykolog åt mig så jag kan få en ordentlig utredning och terapi, jag ska få träffa en ny läkare (woohoo, jag och min förra har inte direkt tyckt om varandra och hon sa att jag var otrevlig) och jag har nu bytt vårdcentral så jag kan få träffa någon och kanske få reda på varför mitt nervsystem har pajat. Det låter som att saker och ting är på gång men så har det låtit innan, mina förhoppningar är otroligt låga.
Nu ska jag försöka att hålla en matdagbok tills på tisdag så terapeuten kan förstå mer hur mycket mat jag egentligen får i mig (det är tvångstankarna som hindrar mig från att äta det jag faktiskt vill). Jag vet att mina tankar inte är logiska och jag kan tänka logiskt men jag kan absolut inte agera på det sättet. Jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar